۱۳۹۶ تیر ۸, پنجشنبه

نایب‌رئیس پارلمان اروپا:حمایت از اپوزیسیون دموکراتیک ایران تحت رهبری مریم رجوی

نایب‌رئیس پارلمان اروپا: یکی از بهترین کارهای زندگی سیاسی من حمایت قوی از اپوزیسیون دموکراتیک ایران تحت رهبری خانم مریم رجوی است

 

 

 

ریچارد چارنسکی - نایب‌رئیس پارلمان اروپا از لهستان

هر ساله هزاران ایرانی در پاریس گردهم می‌آیند تا برای یک ایران آزاد فراخوان بدهند. من در بسیاری از این جلسات بزرگ شرکت کرده‌ام. جلسه بعدی شنبه اول ژوئیه در پاریس است.

یکی از بهترین کارهایی که من در زندگی سیاسی‌ام انجام داده‌ام، این بوده که یک حامی قوی اپوزیسیون دموکراتیک ایران تحت رهبری خانم مریم رجوی شده‌ام. من او را چندین‌بار ملاقات کرده‌ام. من به آلبانی رفته‌ام تا اعضای سازمان مجاهدین را که از کمپ لیبرتی به آنجا نقل مکان کرده بودند، ملاقات کنم. این یک تجربه مهم برای من بود و واقعاً احساس می‌کنم که به غیر از خانواده خودم، من یک خانواده دیگر هم دارم که مقاومت ایران است. از این‌رو من برای مردم ایران اهمیت قائلم، برای زنان ایران و مردان و نسل جوان که تحت حکومت آخوندها رنج می‌برند.

خواهران و برادران عزیزم، ما باید در این جنگ برای آزادی پیروز بشویم. به شما قول می‌دهم که بیشترین تلاشم را خواهم کرد تا به یک ایران دموکراتیک و آزاد دست‌یابید. برای گردهمایی اول ژوئیه در پاریس بهترین آرزوها را دارم.

ریچارد اشورث - نماینده پارلمان اروپا از انگلستان

من با نگرانی به تحولات در ایران نگاه می‌کنم. در انتخابات (اخیر)، مردم (ایران)، کاندیداهای واقعی و انتخابهای واقعی نداشتند. حق یک انتخابات واقعی از آنها سلب شد. این یک انتخابات قلابی بود و این خیانت به ملت است. یعنی به آنها دروغ گفتند و حق دموکراتیک آنها را سلب کردند. از این‌رو به‌عنوان نماینده این پارلمان، من با تحسین فوق‌العاده‌یی به خانم مریم رجوی و حامیان ایشان نگاه می‌کنم که در برابر این رژیم ایستاده‌اند و می‌گویند، آنچه در این کشور رخ می‌دهد غلط است. انجام این کار به قدرت و شهامت بسیاری نیاز دارد. لذا به خانم رجوی و هواداران او می‌گویم که برایشان قدرت و شهامت بیشتری را در کارزاری که در پیش رو دارند آرزو دارم. من آرزوی یک گردهمایی بسیار موفق را (برای شما) دارم و خودم و همکارانم تمام حمایت خود را از شما به‌عمل می‌آوریم، ولی بالاتر از هر چیز برای ایشان یک نتیجه موفقیت‌آمیز به‌نفع مردم ایران را آرزو دارم.

میلان زه‌ور - نماینده پارلمان اروپا از اسلوونی

اسم من میلان زه ور است، نماینده پارلمان اروپا از اسلوونی.
سال‌هاست که از اپوزیسیون دموکراتیک ایران حمایت کرده‌ام. ما بسیار خوشحالیم که رهبر اپوزیسیون خانم مریم رجوی چندین‌بار این‌جا در پارلمان اروپا بوده است. وی از حمایت گسترده‌یی در پارلمان اروپا برخوردار است و من از برنامه ۱۰ماده‌یی او برای ایران آزاد فردا حمایت می‌کنم.
می‌دانم که گردهمایی سالانه مقاومت ایران روز شنبه ۱اول ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود. این یک جلسه بسیار مهم و یک گام دیگر به‌سمت تغییر رژیم در ایران خواهد بود. مردم ایران درد و رنج بسیاری کشیده‌اند و آنها شایسته زندگی‌کردن در یک ایران دموکراتیک هستند. از این‌رو برای همه شما در گردهمایی ایران آزاد در پاریس، بهترین آرزوها را دارم.

رومئو نیکوارا – نماینده پارلمان رومانی

من رومئو نیکوارا نماینده پارلمان از کشور رومانی هستم.
از این طریق می‌خواهم به شما مردم ایران و اعضا و هواداران مقاومت ایران به‌خاطر دستاوردهای بزرگتان در مسیر برقرای یک جمهوری دموکراتیک در ایران تبریک بگویم. از جمله این پیروزیهای بزرگ، هجرت اعضای مقاومت از عراق به آلبانی است من شاهد تلاش‌های وقفه‌ناپذیر خانم مریم رجوی برای انتقال امن آنها به خارج از عراق بوده‌ام.

امسال هم مثل سال‌های قبل ما اعضای کمیته پالمانترهای رومانی برای ایران آزاد در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در اول ژوئیه در پاریس شرکت می‌کنیم و همراه شما صدای مردم داخل ایران را که توسط دیکتاتوری مذهبی سرکوب می‌شوند فریاد می‌کنیم.
حمایت روزافزون داخلی و بین‌المللی از برنامه ده ماده‌یی خانم مریم رجوی برای ایران آزاد به ما نوید فرا رسیدن بهار آزادی در ایران را می‌دهد.

از طرف کمیته پارلمانترهای رومانی برای ایران آزاد از همه شخصیت‌های بین‌المللی که برای صلح و آزادی از مردم و مقاومت ایران حمایت می‌کنند می‌خواهم، در این گردهمایی، فراخوانی برای مقابله با صدور تروریسم توسط (رژیم) ایران و گنجاندن نام سپاه پاسداران در لیست تروریستی و رعایت حقوق‌بشر در ایران خطاب به جامعه جهانی صادر کنند. چرا که تا وقتی آخوندها بر ایران حاکمند و تروریست‌ (ها) را به کشورهای دیگر صادر می‌کنند و آنها را تأمین مالی و تسلیحاتی می‌کنند، جهان شاهد فجایعی بسا تلخ‌تر خواهد بود.
با سرنگونی دیکتاتوری مذهبی (حاکم بر) ایران، مطمئنم که شاهد یک جمهوری دموکراتیک به رهبری خانم مریم (رجوی) خواهیم بود.
به امید دیدار شما در ویلپنت پاریس در اول ژوئیه 2017


توییتر @ertebatm2013  . یوتوب و گوگل پلاس ErtebatM

ادمین @Ertebatm تلگرام telegram.me/Ertebat_M

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر